urbanaDavant la pressió per fer-nos fora del parc Sant Jordi hem fet arribar a l’alcalde la següent carta:

Alcalde, ens ha enganyat!

Els passat gener ens vam reunir amb vostè per explicar-le la problemàtica de la falta d’espais per als gossos a Terrassa. Li vam lliurar un dossier carregat de raons i vostè ens va dir que estaven treballant en solucionar el problema, però la realitat es que estem pitjor que abans. Ni ens han volgut cedir un terreny municipal ni han fet res visible en relació a l’àrea d’esbarjo del col·legi França.

Ben al contrari ens han enviat uns policies municipals que amb actitud “xulesca” ens volen expulsar  del parc Sant Jordi, als gossos i els seus propietaris, sense que existeixi cap alternativa per a nosaltres. Aquest personatges segueixen amb el cotxe en actitud intimidatòria senyores de 80 anys pel delicte de passejar el gos, lligat. Ens diuen, en contra de la normativa del parc, que no podem passejar-hi gossos. I evidentment ens expulsen de la única zona on, tenint cura de no molestar ningú, els podíem deixar lliures perquè fessin exercici. Mentre tant no hi ha problema que les festes embrutin el parc, que els nens es pengin i trenquin branques dels arbres, que juguin a futbol quan està prohibit i les drogues circulin lliurement.

Vostè pot dir el que vulgui de les seves ordenances, però si no ofereix alternatives, tot això conculca els nostres drets i els dels nostres gossos. Alguns de nosaltres ens traslladem ja amb el gos a altres ciutats del Vallès on l’alcalde es preocupa més dels ciutadans i dels drets dels animals. Vostè estarà segurament content, però ens està expulsant de Terrassa, un fet políticament discriminatori i gravíssim, que no quedarà així.

Per suposat, en la situació actual, es impossible col·laborar en res amb l’ajuntament. La seva campanya d’ordenances sobre la tinença de gossos no crec que sigui precisament ben rebuda pel nostre col·lectiu. No dubti que aprofitarem qualsevol oportunitat per fer-li saber personalment el que pensem de la seva actitud des d’ara i fins que hi hagi solucions, o si es necessari fins la propera campanya electoral.

No entrem ja a parlar de les relacions del seu ajuntament amb protectores i ong’s, però el cert és que Terrassa es una taca ben negra pel que fa als drets dels animals, i així ho explicarem a qui ens vulgui escoltar.

Carta a l’alcalde: ens expulsen del parc Sant Jordi

Aquesta entrada també es pot llegir en: Castellà